Mamma!!!

Igår när min älskade Bästaste finaste mamma och jag var ute och gick hemma hos henne gick vi förbi ett helt hav av tussilago :) fint!


Ut mot sandlådan! :)

Älskade unge!


Fredagsmys!

Ikväll har älsklingen och jag fredagsmys med hemmagjord planka! Helt fantastiskt gott! :)

Imorn hoppas vi på fint väder så man kan vara ute dock måste det hinnas med att plugga lite också! :)

Ha en trevlig kväll!


Fredag!

Idag har vi vart ute i det fina vädret igen!! :) helt underbart! Idag fick Lukas inviga sina ute leksaker!!


Plugg..

Varför är allt annat roligare än att plugga på cellen och olika vävnader?!


Härliga onsdag!

Idag efter att jag hade hämtat Lukas på dagis så stannade vi kvar ute en stund och lekte i sanden! :) underbart att få vara ute i solen!


Fin söndag!

Idag när vi skulle till Lukas farmor och farfar så invigde han sin nya cykelstol :) Och hos farmor och farfar var vi ute i deras trädgård och lekte lite!


Lördag!

God morgon alla! :)
Idag är det lördag och då ska Lukas och jag åka och hälsa på Lukas mormor och morfar det ska bli kul!


TENTA

Nu är min första tenta gjord! Känns inte helt hundra bra, men det känns fantastiskt skönt att kunna släppa HEL kursen! Nu håller vi tummarna för bara att man klarar av tentan!

Så nu är man ledig restan av veckan vilket känns jätte skönt, Lukas och jag ska ha fyra underbara dagar tillsammans! Imorn ska vi till BVC, känns som om det var jätte länge sen sist så det ska bli kul å se hur mycket han växt :)

Ikväll ska jag bara njuta av att inte ha något att plugga på :)


Tisdag!

Jag lever men jag finns i böckernas värld.. Imorn är det tenta del två..

Så idag blir det bara en massa plugg så att man är förbered till den muntliga tentan. Tycker att det lite läskigt att första tentan är muntligt :S