En bra födelsedag!

Igår hade jag en väldig bra födelsedag! Började med att älsklingen kom och sjöng för mig innan han skulle iväg å jobba så kl 05.00 blev jag väckt!! Jag fick ett jätte fint gravid smycke och en skötväska som jag ville ha! 

Sen åkte jag, Syster Amanda och sötaste Neliah till Sörsjön och badade. Skönt i värmen! Sen hem, äta lite och förbereda inför kvällen då Syrran, tobbe och neliah, Uffe, kerstin och Annelie kom och firade min födelsedag.

Utav min kära syster och hennes familj fick jag jätte fina glas från kosta boda. Å ifrån de andra fick jag ett jätte fint armband och Body cream och shower cream!


Idag har jag vart ett par timmar på badhuset tillsammans med syrran och Neliah. Där vi testade hennes nya badring! Tror hon tyckte att deet var lite kul i alla fall!

Nu är det dags att gå till affären och handla lite mat!



Årets första dopp!

Igår blev äntligen det första doppet gjort! Som jag har längtat! Älskar verkligen att bada. Vi åkte till en badplats som jag inte hade vart på förut, men man låg på klippor och hoppade ner ifrån berget. Helt underbart!
Senare på kvällen åkte vi ut till mamma och pappa som hade sin husbil på yxningens camping. Där vi fick grillad mat, älskar att bli bjuden på grillad mat. Efterson man bor i lägenhet äter man inte det så ofta..

Idag så har jag städat och bakat tårta! :) Amanda och Neliha var på besök en sväng oxå!
Mamma och pappa kom förbi nu ikväll och smakade på min goda tårta eftersom jag fyller 22 imorn!

Imorn hoppas jag på en väldigt bra dag, vill verkligen få med mig någon till vattnet imorn så jag kan få bada lite på min födelsedag! :D



Midsommar!

Igår var det dags att fira midsommar! Vilket var mycket trevligt!! Härligt att det inte blev något regn :) Lite mindre tråkigt att vi förlora kubb matchen!!



Härlig midsommarfika som avnjöts vid midsommarstången




Lite dans också! Inte bara fika :)



                                                           

Fiske

I torsdags var vi ute å fiskade igen, min älskling älskar att fiska! Han kastade med kastspö, han fiskade med fluga och hjälpte alla med mask! Han är för duktig min sambo! Själv så metade jag bara!

                                 

                                  Underbart att sitta i solen med fina vänner! (Plus alla mygg och knott ;) )



                                                         




Vecka 16

Idag går jag ju in i vecka 16, härligt. Många veckor kvar, men det känns som att tiden har gått väldigt fort hittills iallafall!

Läste på gravid.se om vecka 16:

"Barnet kan nu koordinera sina rörelser då nervsystemet fungerar och musklerna svarar på
hjärnans signaler. Det är fullt med aktivitet i livmodern, fostret rullar runt, sparkar och gör volter."

Nu längtar man bara efter att man ska börja känna av "plutten". Du kan få börja sparka snart! :)
 
                                                     


Syster Amanda!


Idag har jag varit hos syrran som har hjälpt mig att fixa till bloggen, så nu får man ta tag i att skriva lite!!! Jag har även, när jag har myst med Mosters gullunge Neliah, hunnit få på mej TVÅ spyor. Varav den ena var som ett vattenfall!! :) Men hon var så nöjd så och då är moster nöjd!

Nu väntar jag på Älsklingen som snart kommer hem!!