Advent

Idag är det första advent och alla mina adventsljusstakar och stjärnor är framme. Till och med en liten tomte står och lyser på TV bänken!

Till adventfrukost idag så lyxade vi till med nybakade scons, gott!

Snart är det dags bara 15 dagar kvar innan det är dags för våran lilla bebis att titta ut, hoppas dock att den kommer ut tidigare. Man är ju så nyfiken!

HA EN BRA DAG ALLIHOPA!


Längtar


Idag är det dags för ett barnmorskebesök igen!

Nu börjar det närma sig, bara 3 veckor kvar. Känslan är ungefär som ett barn på julafton, man vet vad som kommer att hända med ändå inte riktigt. Man är så nyfiken, man har gått och "känns och klämt" på detta lilla paket i nio månader, så nu vill man bara att "den lilla" ska ligga på min mage istället för i.





...




22 dagar kvar!


Sängdags!

Nu är det dags för tandborstning och pilla i sig alla tabletter som man fått för att höja mitt järnvärde. Ikväll blir det 4 st plus 1 för halsbränna! Gu vad det känns konstigt att äta så mycket när man helst vill undvika att pilla i sig massa saker. Med de e ju till för att hjälpa!

Se hur mycket snö det är när man vaknar i morgon bitti! God natt och sov gott! KRAMAR!

Älskar telefonkö!


Plats 241 i kön till försäkringskassan! Underbart!


Måndag!


Nu har det bara en månad kvar innan vår lilla plutt kommer så nu är det mesta klart här hemma! =)




När vi var på Julmarknaden på Ekenäs slott så köpte jag dessa små underbara vantar..





Min fina barnvagn!




...och vår fina spjällsäng som Erik har jobbat så mycket med!


Fars dag!

Grattis pappa på fars dag!! =)



Vilken morgon!!

Glömde att berätta att mär jag kom ut till hallen i morse stank det cigarettRÖK! Tyckte att det verkade konstigt så började lukta på våra jackor, utifall de skulle vara de som luktade. Sen gjorde jag misstaget att öppna ut till trapphuset coh fick ännu MERA ÄCKEL RÖK in i lägenheten!

Hur kan röken komma in till oss? Börjar bli riktigt trött på det här nu!!! Ta mig ifrån all rök som kommer in överallt! Börja visa hänsyn till era grannar!

Onsdag!

Gu vad fruktansvärt uttråkad och rastlös jag är! Erik är hemma om tre timmar, men han är typ bara hemma och vänder för sen ska han iväg på innebandyträning! Full fart hela dagen för honom. Lite avundssjuk. Vill också ha en massa saker att göra! Eller iallafall ha möjligheten till att göra saker. Nu sitter man hemma med ryggvärk i stället. Fick dock ett sms av Erik imorse där det stod att det bara var 35 dagar kvar, så snart sitter jag väl och klagar på att jag har för mycket att göra istället. Att man aldrig kan vara nöjd. 

Vill bara att dessa 35 dagar ska gå fort! Jag längtar och väntar så mycket efter den lilla som finns i min mage! Man undrar så mycket vad det är för en liten filur som håller på att växa. Se vad för egenskaper detta lilla liv kommer att få! Längtar så mycket efter att få fullt upp hela dagarna och nätterna!


Min Älskling!


Jag älskar dig!


Solig dag!

Idag har jag träffat min underbara syster och Neliah! Mina älsklingar =)







...

Idag känns det som att det kommer att bli en bra dag!!

Uppe med tuppen!


Dagens höjdpunkt: Blir att hämta barnvagnen! Bara 6 veckor kvar, sen kommer plutt!! Om den bestämer sig att titta ut då vi bestämt =) Den 14 december! Men kom gärna några dagar innan ;)

Kram Kram