Fina dag!

Idag har vi varit ute en sväng i det fina, underbara vädret. Vi stannade i en lekplats och Lukas tyckte det var jätte roligt :)


Lördag!

Idag har vi inte gjort så mycket, hade besök utav ett par kompisar på förmiddagen, en promenad ute i solen och efter det lite plugg!

Just nu är Älsklingen och kollar på hockey, jag ligger i soffan å tittar på tv och Lukas sover. Saknar mina killar, de e lite ensamt när man inte har någon att prata med! :)

Imorn hoppas jag på lite sol så man kan gå ut och njuta av det fina vädret! Självklart kommer det bli lite plugg också!

Ha en trevlig kväll alla fina!


Bästa bästa bästa!!!

Idag har vart den bästa dagen på länge!! Jag har fått vara med min underbara son hela dagen! Åå vad jag saknar sånna dagar! Idag var första dagen sen jag började att plugga som det bara var han och jag! Åå vad jag har njutit!

Jag saknar att bara få vara hemma med honom hela dagarna!


Bästa dagen!

Idag är det äntligen fredag! Så som jag har längtat! En mamma och Lukas dag hela dagen! Underbart!


Onsdag!

Kommunikations övningen är gjord och jag överlevde :) underbart! Imorn har jag basgrupp på tre timmar sen tar jag helg! På fredag ska Lukas vara hemma från dagis, så vi ska bara ha en mysdag tillsammans! Träffa A en sväng med :) Längtar massor!

Ikväll har vi haft våra fina vänner här på besök och det tyckte Lukas, vi med så klart, om! Lukas skulle inte sova, han som vanligtvis somnar mellan 17-18 på kvällen, somnade idag vid 20!! Helt otroligt :) men det var mysigt, man fick några extra timmar tillsammans!

Nu är jag jätte trött och tänkte att jag skulle somna tidigt ikväll!

God natt alla!


Måndag

Idag ska vi ha kommunikations övning i skolan. Känns så där, vi ska bli filmade och ska sedan titta på den och se hur vackra vi är och hur roligt vi låter när vi pratar.
Åå va kul jag tycker att det ska bli att gå till skolan idag!! :) *ironi*
Tycker inte alls om att, för det första bli filmad och för det andra att vi ska TITTA på filmen..

Kommer att bli en underbar dag!


Kommentarer

Om ni vill kommenterna något inlägg kan ni kommentera det här inlägget. Går tydligen inte att kommentera när jag uppdaterar bloggen från mobilen!!

Mammas duktiga kille!

Lukas har blivit så duktig på att gå :)


Kommentarer

Det ser ut som man inte kan kommentera mina inlägg, tråkigt :(


FREDAG!!

Nu har man gått en till vecka i skolan. Känns skönt att helgen är här så man kan få släppa skolan en stund. Dock inte allt för länge, har ganska mycket att plugga i helgen. Men idag tänker jag bara vara ledig och umgås med min lilla familj.

Lukas sover och jag bara väntar på att han ska vakna, har inte träffat honom på hela dagen. När han vaknat så tror jag att vi ska ta en tur till IKEA.

Bjuder på en bild från förra helgen när vi var ute å åkte pulka!


LUKAS

Hur snygg skulle inte Lukas vara i detta?!

Blir att inhandla snarast! :)


Mys söndag

Idag har vi vart på badhuset och busat!


SJUKSKÖTERSKA

Som ni kanske vet så har jag kommit in på SSK utbildningen! :)


GLADAST I VÄRLDEN!!

Åå min skrutt är så duktig, han har börjat å släppa bordet och så går han några steg! Mellan mamma och pappa går han hur bra som helst!

Du är så duktig Lukas! Mammas hjärta!!


NEJ TACK TILL LÖSENORD!!

Kommer ni in på min blogg, har hört att nu har svårt å komma in och att det skulle behövas ett lösenord?!

Jag har i alla fall inte gjort så att man skulle behöva ett lösenord för att läsa min blogg!