G O D M O R G O N

Nu har vi precis ätit första målet för dagen! För tillfället ligger Lukas i sitt babygym och leker av sig lite innan det är dags att gå tillbaka till sängen. Så skönt att han är lite morgon trött min kille!


O N S D A G


En perfekt dag tillsammans med min underbara syster och mosters sötnos Neliah på IKEA.

Imorn ska vi besöka öppna förskolan..


T I S D A G

Idag har Lukas och jag vart själva hemma. Vi har inte gjort något speciellt med tiden har bara försvunnit. 

Började dagen med att mysa tillsammans i sängen, vilket är det bästa jag vet. När vi sedan vaknade blev det lite gröt för Lukas, tror att han tycker att det är lite gott i alla fall.

Sen har vi bara varit hemma, Lukas smakade lite på potatis och morot också. Tror att han tycker bättre om morot än potatis.

Efter det gick vi ut en sväng runt vilbergen och på vägen hem handlade vi!

Vid 19 kom äntiigen Älsklingen hem!!!!

Imorn blir det ikea med min syrra och finaste Neliah!


...



Första "springrundan" sen handbolls tiden...


S Ö N D A G

Idag har min "stora älskling" varit ute och vandrat i skogen, vilket han älskar! Jag och Lukas lånade Lukas fasters bil och åkte å hälsade på mormor och morfar i yxningen. Där var det helt underbart, varmt och skönt!
Är lite röd om mina kinder idag!

Nu ligger Älsklingen och sover i soffan och Lukas i sin säng! Tror jag ska väcka älsklingen nu så vi kan gå och lägga oss!!

GLAD PÅSK TILL ALLA!


P Å S K

Igår var vi hos Lukas Farmor och Farfar på påskfirande,
en helt underbar dag med massa mat och sol!


Lukas fick påskägg!


Vi hade även femkamp, här är strax innan "äggkampen"...


...Lukas satt och myste i bärselen under femkampen


4 M Å N A D E R

Nu har Lukas blivit 4 månader och äter för fullt! Nee inte riktigt men har börjat med små smakpotioner, första smaken blev potatis! Han är duktig även om många miner uppstår!





P Å S K F I N T




L Ö R D A G


Idag tänker vi på min farmor som har hamnat bland molnen..



(lånad av google)


G O D M O R G O N


Lukas har ätit lite och ligger nu i sitt babygym och snackar med figurerna. Själv väntar jag på att han ska bli lite trött så 
jag och Lukas kan lägga sig å mysa i sängen tillsammans. Bästa starten på dagen!


F R A M S T E G

Det går framåt för våran lilla prins!!


=)



Det skulle vara jätte kul och veta vilka som läser min blogg! Komentera gärna så jag vet vilka ni är!


H Å R D T R Ä N I N G

Just nu ligger vi i hårträning med att ligga på mage, ingen favorit men det går framåt :)



Lukas vill helst bara snutta på handen!


Ä L S K A D E S Y S T E R O C H S O N


Två stycken utav mina bästa på samma kort,
Min fina syster och min underbara son!


L U K A S

Om man skulle försöka ge det här en chans till :) Jag fattar aldrig vart all tid tar vägen?!

Men nu har Lukas äntligen börjat sova själv i sin spjälsäng om dagarna efter att bara ha kunnat sova på mig. Så nu borde jag få lite tid över till annat!




Nu blir det det att smaska på kladdkaka som jag bakade förut!