SOV GOTT, mamma älskar dej!

Nu är det dags för sängen, så man hinner sova lite. Imorse vaknade min skrutt vid 03.40!!! Känns inte okej! Men ikväll har han vart uppe lite längre så då hoppas jag på att han sover lite längre imorn! :)

Idag har jag och Lukas gjort ett IKEA besök med min mamma och pappa. Mycket trevligt! Har även vart på ett friskis pass!

Imorgon har vi inget inplanerat så det kommer finnas massa tid för massa lek och bus!!

Sov gott alla fina!


DEN BÄSTA


KÄRLEK

Idag har vi fikat med fina Annie :)


Lycka


Söndags mys

Idag har vi haft bullbak här hemma! Mm.. gott!


.

Ensam.


Fredag

Äntligen fredag!!!

Idag har det vart en väldigt bra dag:) först så har jag och Lukas vart på stan med Annie efter det åkte vi och hämtade älsklingen/pappa. Vi åkte till k-rauta, så nu har vi äntligen en fungerande kran:) besökte även barnens hus och stadium outlet.

Nu ligger vi i soffan och tittar på TV!

Ha en bra fredags kväll!!


Torsdag

Idag har jag och Lukas haft mysdag hemma! Vi har lekt i hans rum, badat, sprungit i gåstolen, myst i soffan och vid två kom farmor på besök en liten sväng!

Lukas håller även på att få tänder, tror att det är tre tänder på G! Två där uppe och en där nere! Jag hoppas att de vill titta fram snart, för han är lite gnällig och från ingenstans kan han börja gråta. Stackars min lilla plutt.

Imorn ska vi träffa fina Annie, så nu är det dags att gå och göra Lukas sällskap. Så vi säger, God Natt och Sov Gott!!


Onsdag

Idag har Lukas lekt i sanden tillsammans med sin kusin Neliah! ;)


God morgon!

En helt underbar lördags morgon :) själv får man ligga kvar och dra sig i sängen medan man hör ifrån köket -papapapapa.. De e min underbara Lukas som äter gröt och pratar med sin pappa.