Vagnar

     Vi funderar på att köpa en ny barnvagn, en som ska vara lite lättare och smidigare!
Men jag har verkligen ingen aning om vad man ska köpa, någon som har ett förslag, eller vet
något om dessa vagnar? 



           Babyjogger City Mini -12 (Black/Grey) i gruppen BARNVAGNAR & TILLBEHÖR / BabyJogger barnvagnar  / Baby Jogger City Mini hos Köpbarnvagn.se (BJ11210)
Babyjogger city mini

Chicco Liteway -12 inkl regnskydd (Black) i gruppen BARNVAGNAR & TILLBEHÖR / Sulkys / Paraplysulkys hos Köpbarnvagn.se (3674-100-1-99)
Chicco Liteway

Kramar Emma


Måndag

Idag har det vart en bra dag med mycket att göra! :)
Lukas och jag träffade först Annie på stan för att titta lite i affärer, kom hem med en jacka och ett par shorts till Lukas och en tröja till mig!
Sen vidare upp till vårdcentralen för att träffa distriktsköterskan, efter det tog vi en fika på det mysiga fiket som ligger i vilbergens centrum!

Efter sommaren ska Lukas börja på nytt dagis och ikväll hade de ett informationsmöte. Lukas var med och tyckte det var jätte roligt att leka med alla leksaker. Jag som trodde att han var blyg, men han tyckte bara att det var jätte roligt! Jag tror det kommer att bli jätte bra på det här nya dagiset!

Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer! Skulle vara skönt med lite sol! :D

Ha en fin kväll!
Kramar Emma


Mamma

Idag fyller min älskade, bästaste mamma år!!!

GRATTIS, mamma!!!!


SOMMARLOV

Äntligen är det sommarlov, så underbart.

Idag var det min sista dag i skolan.
Har gått klart T1 på sjuksköterskeutbildningen, vilket känns jätte skönt. En termin har gått jätte fort, nu är det bara 5 terminer kvar :)

Idag var det även Lukas sista dag på dagis. Vi fick hem ett jätte fint häfte med en massa bilder på Lukas från dagis, där det stod lite vad Lukas har gjort under sin tid! Jätte kul å spara! 
Det kändes lite konstigt att hämta honom där för sista gången, och plocka ihop alla hans saker med vetskapen om att man aldrig kommer träffa dessa människor igen. Eller aldrig ska man väl inte säga, men jaa ni fattar!!

Nu ska jag och Lukas gå hemma hela sommaren och bara ha sommarlov!
Efter sommaren så börjar vi på nytt dagis och jag tror det kommer att bli jätte bra och det bästa, dagiset ligger nära! :)

Imorgon är det nationaldagen och det firar vi med fina vänner ute på sjön!

Kramar Emma