Göta Kanal!


Idag har vi åkt skridskor på Göta kanal, dock inte jag och Lukas, vi lämna "folket" i Söderköping och hämtade de i mem. Där det blev korvgrillning! En helt underbar dag!


=)

Hittade en massa komentarer som jag inte sett förut, va gulliga ni är allihopa!!!

Liline, vill att vi ses snart! Kan ni inte komma och hälsa på?

Hej Alla!!!!

Gu vad dålig jag är på att uppdatera min blogg! Men det känns som att den inte riktigt hinns med. Innan underbara Lukas kom hade man all tid i välden att sitta vid datorn, nu så prioriteras det bort.

Nu sitter jag och älsklingen å tittar på fuskbyggarna och Lukas ligger i sängen och sover. Skönt för honom, han har haft magknip idag. I morgon blir det att åka till Söderköping och hälsa på Josefine =)

Se när Lukas vaknar, så jag kan mata honom innan jag går och lägger mig!!!




Åååå mammas älskling..