S Ö N D A G

Idag blev det en tur till Lukas Farmor, Farfar och Faster A! Det var trevligt som alltid, idag var vi ute i solen och gick en sväng, hästrundan tror jag att den kallas! =) När vi kom tillbaka placerade vi oss ute på deras altan med fika å mys i solen tillsammans med Lukas andra Faster I och hennes sambo H!

Lukas fick även de här två fina!


S Ö R S J Ö N

Det blev inget pyssel utav doppresent idag, istället åkte jag, älsklingen och Lukas till Sörsjön.
En helt underbar dag med sol!!




N Y S T A R T


Tänkte köra en nystart här på bloggen!

Idag är det Lördag och jag får en hel dag tillsammans med Älsklingen och Lukas! Älsklingen är dock och besiktar bilen, som vi har haft körförbud på i 19 dagar bara för att vi missade besiktningen.. Nu håller vi bara tummarna för att den går igenom!

Igår tog Lukas sina två första sprutor, inge roligt tyckte han. Om han orkar idag tänkte jag att vi skulle göra ett avtryck av hans hand. En dop present vi fick utav Malin med familj!




Måste bara få med också att jag har världens bästa Mamma och Pappa!
Och att Lukas har världens bästa Mormor och morfar!



Den här fina fick Lukas till sin fina vagn utav mormor och morfar!



Så här cool är jag nu!