God natt!

Nu är vi självklart sjuka igen här hemma. Att det aldrig tar slut!! Tycker så synd om min älskade lilla skrutte, han är jätte hes och får jätte ont i halsen så fort han hostar!

Inatt hoppas jag på en hel natts sömn efter ett par jobbiga nätter!


Älskade Lukas

Idag har min skrutte både lärt sig att klättra upp i soffan och nästan göra kullerbyttor själv! Roligast är det självklart när mamma och pappa hjälper till!


Lördag!

Jag vet att man blogg är lite tråkig just nu. Väldigt få inlägg, men då och då lovar jag att det kommer en lite uppdatering. Min mesta tid går åt att plugga eller umgå med mina nära och kära så bloggen hinns inte riktigt med. Det är två tentor på G, en i omvårdnad och en medicinsk iform utav hur kroppen fungerar. Härligt!

Så i helgen har jag pluggat på matspjälkningen, imorn tar jag ledigt och tänker mig att jag ska hitta på något roligt!

Sov gott alla söta!


Sjuk!

Idag och igår har jag och min sjukling haft ett par mysdagar! Hoppas på en feberfri kille imorgon!


Tenta!

Idag klarade jag min första tenta och jag är så lycklig :)

Det känns så himla bra för självförtroendet!